سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی کتاب های مثبت انگیزشی

کتاب های مثبت و انگیزشی :



مثبت انگیزشی


زندگی بالا و پایینی زیادی دارد. باید بپذیریم که در مسیر رسیدن به اهداف خود گاهی با موانع مواجه می‌شویم. اینجاست که رسیدن به منابع الهام‌بخش و اثر گذار اهمیت پیدا می‌کند. کتاب های مثبت و انگیزشی یکی از این منابع الهام بخش و اثر گذار هستند که کمک می کنند در طی مسیر درست ترین راه را پیدا کنیم. با داشتن انگیزه و امید انجام کارها آسان می شود. این کتاب‌ها به شما انگیزه می دهند که جنبه های خوب و بد را شناسایی کنید و راهی برای بهتر کردن خود پیدا کنید و سپس به مسیرهای پیش‌بینی‌ نشده قدم بگذارید. خودآگاهی و شناخت خود نقش مهمی در موفق بودن شما دارد. با ما همراه باشید.


مثبت محبوب



مثبت محبوب :

در این روزها کتاب‌ های مثبت انگیزشی محبوبیت زیادی پیدا کرده است . این کتاب‌ها می‌توانند ذهن انسان‌ها را از نقطه ی منفی به نقطه ی مثبت برساند این کتاب ها تقویت کننده روح و روان و الهام بخش هستند. بیشتر افرادی که در پی خوب کردن زندگی خود هستند و می خواهند، به موفقیت برسند و به هدف های خود نزدیک بشوند و برسند، دوستدار این کتاب‌ها می‌شوند. برای برخورداری از انرژی مثبت، باید فکر های منفی را کنترل کنید. شاید عجیب باشد؛ اما منفی بودن کار آسان‌تری است و به تلاش کم نیاز دارد. مردم معمولا با ذهنیت مثبت وارد این دنیا نمی شوند.

منفی‌گرایی در دنیای اطراف ما وجود دارد و رسانه‌ها بر اخبار منفی بیشتر تاکید دارند؛ زیرا این اخبار برای مخاطبان جذاب تر به نظر می رسند. بهترین کار این است که  با فکر های منفی مقابله کرده و به طرف مثبت محبوب حرکت کنیم و در این راه از کتاب های مثبت و انگیزشی الهام و کمک بگیریم.


در اینجا به معرفی کتاب های مثبت و انگیزشی می پردازیم:


اثر مرکب


اثر مرکب :


نویسنده این کتاب، دارن هاردی تلاش کرده تا خواننده را با این واقعیتی که یک شبه  نمی شود موفق ، پولدار ، لاغر و…شود ، رو به رو کند. این کتاب در ارتباط با موفقیت است و آنچه برای رسیدن به آن نیاز است. اگر واقع گرا باشیم همه ی ما اطلاع داریم که رسیدن به موفقیت به علت های مختلفی بستگی دارد و فقط فهمیدن رازهای موفقیت ما را به موفقیت نمی رساند. نویسنده با تجربه های خود و آزمون روش های مختلف این تلاش را کرده تا در این کتاب شما را از درگیری های ذهنی درباره ی رسیدن به موفقیت خارج کند و راهی ساده به شما آموزش بدهد تا با دقت کردن روی همان راه ها و به کار گیری آنها در زندگی بتوانید به نتایج خوب و عالی برسید.

 

هاردی در کتاب اثر مرکب مثال های زیادی از زندگی افراد و مشتریان مختلف را بازگو میکند و بر اساس هرکدام از موقعیت های زندگی آن ها ، نتیجه درست را ارائه می دهد.





اثر مرکب



بخشی از کتاب :


باید به چه شخصی تبدیل شوی

هنگامی که بعضی از افراد آماده گرفتن اهداف جدید می شوند، از خودشان می پرسند: بسیار خوب، الان هدف هایم را دارم، برای دستیابی به آن ها چه باید بکنم؟ این پرسش بدی نیست، ولی اولین سوالی هم نیست که باید به آن مراجه شود. پرسشی که باید با خود مطرح کنیم این است: باید به چه آدمی تبدیل شوم؟
احتمالا آدم هایی را می شناسی که ظاهرا همه ی کارهایشان را درست انجام می دهند، ولی هنوز به نتایج مورد انتظارشان نمی رسند، این طور نیست؟ چرا نمی رسند؟ یکی از مطالبی که جیم راون به من یاد داد این است: اگر می خواهی بیشتر داشته باشی باید بیشتر بشوی. موفقیت چیزی نیست که تعقیب اش کنی ؛ هر آنچه را دنبال کنی از دستت می گریزد که شبیه به دنبال پروانه دویدن است. موفقیت چیزی است که به وسیله شخصی که به آن تبدیل می شوی جذب تو می شود. هنگامی که این فلسفه را درک کردم، زندگی و پیشرفت شخصی ام متحول شد. 

خلاصه ی مراحل اقدام :


سه عادت پسندیده ات را که حامی هدف بزرگت هستند را شناسایی کن.
سه عادت ناپسندت را که تو را از مسیر درست رسیدن به مهم ترین هدفت باز می دارند شناسایی کن.
انگیزه اصلی ات را شناسایی تا ببینی آن چیست که تو را علاقه مند و هیجان زده می کند که به اهداف بزرگت برسی.
نیروی چرایی خودت را پیدا کن. هدف های نه چندان بزرگ، جذاب و هیجان انگیزت را طراحی کن.




پدر پولدار

پدر پولدار، پدر بی پول :


آموزش های کتاب پدر پولدار پدر بی پول :

 

  • ثروتمندان برای پول (قدرت) کار نمی کنند.
  • چرا به آموزش سواد مالی نیاز است؟
  • به کار خودت اهمیت بده.
  • نگاهی به تاریخ مالیات ها و قدرت شرکت ها.
  • پولدارها پول می سازند.
  • برای فراگیری کار کن نه برای پول.




پدر پولدار


بخشی از کتاب :

با تسلیم نشدن در برابر احساسات تان، توانستید واکنش هایتان را به تأخیر بیندازید و بنابراین فرصت بیش تر برای فکر کردن داشتید که این موضوع بسیار اهمیت دارد. یادتان باشد که احساسات ترس و طمع، همواره با ما هستند. از این پس، مهم ترین کار برای شما این است که از این احساسات به سود خودتان استفاده کنید و به آن ها اجازه ندهید که جای شما تصمیم گیری کنند و عنان زندگی تان را در اختیار داشته باشند. اغلب مردم از ترس و طمع به ضرر خودشان استفاده می کنند و این شروع نادانی است.